Στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) προσέφυγαν 222 εκπαιδευτικοί επιτυχόντες σε παλαιότερους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ και υποψήφιοι για ένταξη στον πίνακα αναπληρωτών και ωρομισθίων του σχολικού έτους 2015 – 2016.

ergasiaka55

Οι εκπαιδευτικοί κατέθεσαν στο ΣτΕ αίτηση αναστολής και αίτηση ακύρωσης κατά της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, η οποία εκδόθηκε από την αρμόδια γενική διεύθυνση του υπουργείου Παιδείας για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποψηφίους προς ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών του σχολικού έτους 2015 – 2016.
Στις αιτήσεις τους οι καθηγητές υποστηρίζουν ότι η πρόσκληση εξακολουθεί να επιτρέπει σε εκπαιδευτικούς που δεν είχαν πετύχει σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ να υποβάλλουν αίτηση και να καταταγούν στον πίνακα αναπληρωτών σε καλύτερες θέσεις από τους ίδιους, λόγω μοριοδότησης για την προϋπηρεσία τους.
Ουσιαστικά, οι προσφεύγοντες εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ότι εξακολουθούν να εφαρμόζονται διατάξεις του νόμου 3848/2010 που είχαν προβλέψει προσλήψεις με ποσοστώσεις 60-40%, οι οποίες όμως είχαν κριθεί προ εξαμήνου αντισυνταγματικές από την Ολομέλεια ΣτΕ.
Σύμφωνα με τους προσφεύγοντες, η διατήρηση στην πράξη του ιδίου συστήματος παραβιάζει τις επιταγές του ΣτΕ καθώς και τις συνταγματικές αρχές της ισότητας της αξιοκρατίας, της χρηστής διοίκησης και της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης. Τέλος, οι προσφεύγοντες υποστηρίζουν ότι τους θίγει ανεπανόρθωτα προκαλώντας τους πρόβλημα βιοπορισμού σε περίοδο οικονομικής ύφεσης.

http://www.psaxnodouleia.gr/wp-content/uploads/2015/04/ergasiaka551.jpghttp://www.psaxnodouleia.gr/wp-content/uploads/2015/04/ergasiaka551-300x300.jpgpsaxnodouleiaΕργασιακάΑΣΕΠ,Προσλήψεις
Στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) προσέφυγαν 222 εκπαιδευτικοί επιτυχόντες σε παλαιότερους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ και υποψήφιοι για ένταξη στον πίνακα αναπληρωτών και ωρομισθίων του σχολικού έτους 2015 - 2016. Οι εκπαιδευτικοί κατέθεσαν στο ΣτΕ αίτηση αναστολής και αίτηση ακύρωσης κατά της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, η οποία εκδόθηκε από την αρμόδια...

Σχολιάστε